Management

Grand Relocation verricht de volgende werkzaamheden:

  • Contract opstelling, indien gewenst ook in het Engels
  • Juridische controle van verhuurd object
  • Incheck/ inspectie met (foto) rapportage en opname meterstanden
  • Adviserende taak m.b.t. stoffering/ meubilering/ inventaris, etc
  • Informatie verstrekking jaarlijkse huurverhoging aan de hand van de jaarindexcijfers van de gezinsconsumptie gepubliceerd door het CBS
  • Fungeren als tussenpersoon bij geschillen tussen huurder en verhuurder
  • Uitcheck/ inspectie met (foto) rapportage en opname meterstanden
  • Actieve werving kandidaat huurders d.m.v. het aanschrijven, mailen het sturen van
    nieuwsbrieven etc aan potentiële huurders
  • Aanmelding en promotie bij collega makelaars
  • Webpresentatie
  • Adverteren middels diverse kanalen, o.a. internet, magazines, kranten, van lokaal tot internationaal
  • Huurprijsbepaling (advies)
  • Bezichtigingen
  • Betalingsverkeer van eerste betaling plus waarborg
  • Indien gewenst controle van huurder

Bemiddelingskosten huurder bij zoekopdracht

NO CURE NO PAY

  • Contract van 1 t/m 6 maanden: 50% van 1 maand huur + 21% BTW.
    Dit is inclusief intake en check-out kosten.
  • Contract van 7 of meer maanden: 100% van 1 maand huur + 21% BTW.
    Dit is inclusief intake en check-out kosten.

Of bemiddelingskosten verhuurder

NO CURE NO PAY

  • 8% over alleen het eerste jaarbedrag.
  • Contract kosten verlenging € 250,- + 21% BTW

Grand Relocation heeft zijn werk pas gedaan als u bent geholpen. Wij
hanteren transparante tarieven op basis van uiteindelijke huurprijs.

Grand Relocation werkt voor één partij. Ofwel huurder of verhuurder. Wij ontvangen van slechts een partij commissie.

Beheer
Voor het beheer van uw vastgoed werken wij samen met onze vaste partner,
Beheer Mijn Vastgoed. Beheer Mijn Vastgoed is gespecialiseerd in het beheer
van commercieel vastgoed binnen Nederland. Expats maken gebruik van volledig
gestoffeerde en gemeubileerde woningen. De verhuurder is verantwoordelijk voor
het beheer van en onderhoud aan het object. Huurders verwachten een goed
onderhouden woning, een vast aanspreekpunt en de garantie dat storingen goed en
snel worden opgelost. Deze zorg neemt Beheer Mijn Vastgoed u graag uit handen!

Beheer Mijn Vastgoed biedt de volgende diensten;

  • administratief beheer;
  • en administratief en commercieel en technisch beheer tezamen.

Daarnaast is het ook mogelijk om op projectmatige basis beheer te bieden.

Voor meer informatie neemt u dan vrijblijvend contact op met Beheer Mijn Vastgoed
op 023 – 5579 600 / 06 20 000150 of info@beheermijnvastgoed.nl